hivvvv hivvvv .

hivvvv

بهترين مكان ها را براي فصول مختلف انتخاب كنيد.

قصد سفر به كدام شهر را داريد؟
يكي از مهمترين موارد براي اجاره محل اقامت، مقصد است. ابتدا بايد شهر مورد نظر را براي سفر خود در نظر بگيريد و سپس تصميم به اجاره سوئيت بگيريد. برخي از مقاصد مورد علاقه مسافران هستند و مسافران زيادي هر روز به اين شهرها سفر مي كنند. شهري مثل تهران را در نظر بگيريد، مسافران هر روز در اين شهر تردد مي كنند و شهري شلوغ است.

اينكه اولين مسافر پس از ديدن سوئيت به اين شهر سفر كند و در مقصد آن را اجاره كند معقول نيست. اين يك ريسك بزرگ است زيرا ممكن است هنگام ورود به تهران سوئيت اجاره اي پيدا نكنيد. در نتيجه بايد قبل از شروع سفر براي اجاره اقدام كنيد. اما در شهرهايي كه مسافر زياد نيست و شلوغ نيست، مي توانيد ابتدا به آنجا سفر كنيد، از سوئيت هاي مورد نظر ديدن كنيد و سپس تصميم به اجاره آنها بگيريد.

به چه فصلي از سال سفر مي كنيد؟ 

فصل قطعاً بر سفر و انتخاب سوئيت تأثير مي گذارد. به عنوان مثال در فصول گرم سال معمولا مسافران كمتري به شهرهاي كويري سفر مي كنند اما در فصل زمستان تعداد مسافران به شهرهاي كويري و جنوب ايران بسيار زياد است. بنابراين اگر قصد سفر در فصل زمستان را داريد قطعا نمي توانيد بدون اجاره سوئيت به اين شهرها سفر كنيد. اما اگر سفر شما در فصول گرم سال است و مي دانيد كه هيچ مسافري به اين شهرها سفر نمي كند، مي توانيد به اين شهرها سفر كنيد و از سوئيت مورد نظر خود در مقصد ديدن كنيد و سپس اجاره كنيد.

براي اطلاع از قيمت اجاره سوييت در ياسوج روي لينك كليك كنيد.

اين شرايط براي شهرها و فصول ديگر نيز اعمال مي شود. مسافري را در نظر بگيريد كه مي خواهد سفر كند، قطعا سوئيت هاي زيادي براي اين زمان وجود دارد و مي تواند هر كدام از سوئيت ها را انتخاب كند. اما در نظر بگيريد همان مسافري كه قصد دارد در دي ماه به كيش سفر كند، به نظر شما آيا مي تواند در اين تاريخ سوئيت خالي پيدا كند؟ پس بايد چند روز قبل از سفر به فكر اجاره سوئيت باشيد.

قطعا يافتن سوئيت در فصل تابستان در مناطق سردسيري مانند اردبيل سخت است و مسافر بايد از قبل مكاني را براي اقامت انتخاب كند و سپس به اين شهر سفر كند.

در فصل بهار و پاييز تقريباً تمام مناطق ايران شلوغ است و مسافران از اين دو فصل زيبا استفاده مي كنند و لذت مي برند. يافتن سوئيت در اين دو فصل تقريبا سخت است و بهتر است قبل از سفر محل اقامت را انتخاب كنيد. انتخاب كنيد و سپس سفر كنيد.

منبع:https://jajoorim.ir/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۳:۳۰ توسط:amm موضوع: نظرات (0)